dagens ridpass

Jag red lite lätt dressyr.
Nej inte riktigt, jag och mamma kom på att jag inte behövde rida så lätt.
För han har ändå vilat två gånger den här veckan.
I onsdags och imorgon.
Jag red i den nya sadeln idag också, det var jätteskön.
Iallafall, jag övade på ställning och böjning.
Han var verkligen jättefin idag.
Det känns som att vi gör framsteg för varje dag.
Jag förstår fortfarande inte att han är MIN.
Jag och mamma bestämmde oss för att köpa den.
Så det gör vi på lördag, för vi behöver inte åka dit imorgon.
Jag och mamma ska åka till hööks. Ska titta lite.
Köpa sadelgjord, stigläder och stigbyglar till sadeln, kanske något annat om vi hittar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0